Lite om mig och msp <333

1.Hej alla vet att jag har 30 gubbar på msp elr ????? de kan ni fråga mig på komentarerna.
2.Och det här är en tävling den som har rätt vinner en auto och en present. Ok nu börjar jag vad är det som går och går men aldrig kmr till dörren???.
3.Alla jag vill ha autosar.
4.Vissa är lite jobbiga när dem frågar efter presenter för ni får INGA! sat fråga inte tack!!.
5.Min familj är väldigt snälla och nu kmr ett par namn på dem
1. pappa blueberry5.
2. mamma sunshine.
3.syskon fjortizz.sanna och fotbolls  manda.
4. brorsa fox män.
Tack det här är min underbara familj här på msp jag heter cassie75 maila mig och skriv i gästboken tack !.


Kommentarer
Postat av: sara-<33 msp

Klockan e svarer ;)

2010-11-24 @ 21:15:58
URL: http://onlymesara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0